niedziela, 26 stycznia 2014

1. Demi Lovato

Cześć. Już mam pomysł, kto w NN ale go nie wygadam. Dzisiaj Demi, jak widzicie po tytule, więc zapraszam do pobierania dodatków. Ale proszę, by każdy jak coś kopiujecie lub pobieracie, proszę pisać że to pobieracie/kopiujecie. Zależy mi na komentarzach, więc proszę o szczerość. Uwagi też przyjmuję, bo chcę wiedzieć co sądzicie o mojej grafice. Proszę, jak macie pomysły kto w NN to piszcie, a dam go potem do notki. Przyjmuję niemiłe komentarze, piszcie co sądzicie o mojej grafice. Macie jakieś pytania, to zapraszam na gliterach, Nutello. Kogoś polecić? Proszę, piszcie a w NN polecę! Chętnie polecam blogi, więc mogę polecić 3, 4, 5 blogów na raz! Zapraszam :-)

> blendy


> avatary 300x400

> fanbanner

> animacje (nie mojego autorstwa)






No to ponownie się pytam, kogo polecić? :)
Każdy blog, nawet z opowiadaniem. Z dodatkami, z
opowiadaniami, każdy!

BIERZESZ = PISZESZ

Nutello

8 komentarzy:

  1. Troszkę powiększ ten nagłówek, bo jest w rzeczywistości większy i może zmień tło na bardziej granatowe albo ciemnoczerwone :)
    Hm, czemu zmieniłaś bloga? :*
    Co do notki, to ładne dodatki <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiesz... Myślałam że zacznę od nowa, że z fajnym programem, czyli GIMPEM. Ale nie udaje mi się pobierać go, więc musiałam zostać przy tym programie...

      Usuń
    2. Są inne programy. Ale Photofiltre jest też dobry, z tego co wiem. Musisz tylko poszukać dobrych instrukcji.

      Usuń
    3. Też tak sądzę, bo wiem jak się już nakłada teksturę. W związku z tym, można obramować wklejone ciało. Jak na każdym blendzie tak jest :-)

      Usuń
    4. Wystarczą dobre instrukcje, a potem wszystko sama ogarniesz :)

      Usuń
  2. NN na LYARTASPIC.blogspot.com, czcionki zapraszam <3 / poleciłam twojego bloga w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że tak mało dałaś dodatków bo naprawdę ładne robisz :(
    Pobieram blendy ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, narazie na następną notkę dodam więcej :-) Postaram się.

    OdpowiedzUsuń